خبرگزاری کار ایران

در ۷ ماهه گذشته ثبت شد؛

جابجایی بیش از 80 هزار نفر مسافر از شهرستان پارس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۵۲۴

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: بیش از 80 هزار نفر مسافر در 7 ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند.

به گزارش ایلنا، آیدین مرادی در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان پارس آباد در استان اردبیل با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط 60دستگاه سواری و 40 دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب 13 هزار و 161 سفر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 367 هزار تن کالا نیز از شهرستان پارس آباد جهت مصرف عموم به داخل استان و استان های همجوار حمل شده تصریح کرد:14 شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به رانندگان و صاحبان کالا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: در 7 ماهه گذشته 43 هزار و 495 برگ بارنامه نیز در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

مرادی حفاظت و صیانت از حریم راه را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان شد: با انجام یکهزار و 300 مورد گشت راهداری در محورهاجهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون 8 مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده، 480 کیلومتر از حریم راه آزادسازی، 58 مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ 19 مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده  است.

وی برای ارتقای ایمنی و ترافیک آسان شن ریزی 8 کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان را در 7 ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده جهت جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه 61 کیلومتر از افتادگی شانه راه  توسط راهداران اصلاح،تسطیح و شن ریزی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با هدف انتقال اطلاعات صحیح و اگاهی به رانندگان شست و شوی بیش از 6 هزار عدد از تابلو و علائم راه اصلی و رنگ آمیزی 547 عدد ازپایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات راهداران در 7 ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در جهت آشکارسازی و ایمن سازی یک هزار و 370 مورد از نقاط پربرخورد و پلها با دپوی مصالح آشکار سازی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز