خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی امور دام کشور خبر داد؛

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان بدهی مرغداران و دامداران/ تسویه کامل بدهی‌ها تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۹۳۳

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان بدهی‌ دامداران و مرغداران کشور به شکل تهاتر و با نهاده دامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد جعفری با اشاره به بدهی مرغداران و دامداران، تصریح کرد: تا حدودی این بدهی‌ها تا کنون پرداخت شده و باقی مانده آن تا هفته‌ آینده به شکل کامل پرداخت می‌گردد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در گذشته و قبل از مردمی سازی یارانه‌ها، خرید‌ها از سوی شرکت پشتیبانی امور دام محدود و کوتاه مدت بود، اظهارکرد: در آن زمان با بالا رفتن قیمت یک کالا ورود مقطعی به بازار صورت می‌گرفت، اما اکنون بعد از مردمی سازی یارانه‌ها هزینه‌های تولید افزایش یافته و نقش شرکت پشتبانی امور دام پررنگ‌تر شده است.

جعفری همچنین اضافه کرد: مشکل اساسی ما در حوزه ذخیره سازی مرغ و گوشت برای کل استان‌های کشور عدم زیرساخت بوده و اگر این امکان فراهم شود، میزان ذخیره سازی گوشت و مرغ به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.

این مسئول در ادامه یادآورشد: زمانی در کشور برای تامین امنیت غذایی نیازمند واردات گوشت قرمز بودیم و اکنون به واسطه خودکفایی در تولید، میزان تولیدات دامی کاهش پیدا کرده و موجب توانمندی اقتصادی سیاسی و اجتماعی کشور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز