خبرگزاری کار ایران

دادستان همدان اعلام کرد؛

بررسی پرونده ترک فعل مدیران همدان در دادسرای تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۳۹

دادستان همدان اعلام کرد: کار ما در زمینه پرونده ترک فعل مدیران همدان در زمینه آب در استان انجام شده است و این موضوع باید در دادسرای تهران رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن خانجانی درباره نامه یکی از نماینده‌های همدان به دادستان درباره ترک فعل استاندار و مدیران در زمینه آب همدان تأکید کرد: به بنده نامه‌ای در این زمینه داده نشده است اما بنده به عنوان مدعی العموم اقدام کردم و به نتیجه هم رسیدیم.

دادستان همدان اظهار کرد: کار ما در همدان انجام شده است و به علت اینکه یکسری از مقامات ملی نیز در این موضوع دخیل هستند، در دادسرای تهران باید رسیدگی شود.

خانجانی درباره افراد دخیل در موضوع آب همدان، افزود: در بحث قضایی تا زمانی‌که رأی قطعی صادر نشود نمی‌توانیم تعداد و اسامی افراد را اعلام کنیم.

وی در ادامه اعلام کرد: آب تالوار امروز توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان آزمایش و نتیجه آن به ما اعلام می‌شود، گفت: آب تالوار به همدان رسیده و قرار است آبی که پس از تصفیه وارد شبکه می‌شود، آزمایش شود.

خانجانی اظهار کرد: آبی که از سد تالوار به همدان می‌رسد، مهم نیست بلکه آبی که پس از فرآیند تصفیه قرار است وارد شبکه شود برای ما مهم است چراکه ممکن است آب سد سالم باشد و در مسیر آلوده شود بنابراین آبی که قرار است در اختیار مردم قرار بگیرد باید آزمایش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز