خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

52 درصد حوادث اخیر در مناطق مستضعف نشین بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۷۸

شهردار قزوین گفت: حدود 52 درصد حوادث اخیر از منطقه مستضعف نشین بود و این برای ما دلنگرانی دارد، از این رو باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با بهینه ساز‌ی و بومی سازی آنها را به ارزش افزوده تبدیل کرده و به شهر کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر قزوین که شامگاه روز گذشته در صحن علنی شورا برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات ما این است که با نمایندگان در حوزه مدیریت شهری درباره حقوق مردم صحبت نکرده‌ایم.

شهردار قزوین ادامه داد: پروژه‌های نیمه کاره یکی از سیاست‌های ما است، همچنین انجام طرح‌های خدماتی و عمرانی در جنوب شهر مورد تاکید در مجموعه مدیریت شهری است.

وی عنوان کرد: مدیریت بازآفرینی شهری از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، هادی آباد از بزرگترین مشکلات ما است، در این منطقه حدود 34 تا 36 هزار نفر زندگی می‌کنند و اگر حادثه زلزله در این منطقه رخ می‌داد با مشکل جدی مواجه می‌شدیم.

این مسئول شهری  ادامه داد: حدود 52 درصد فتنه و حوادث اخیر از منطقه مستضعف نشین بود و این برای ما دل‌نگرانی دارد، از این رو باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با بهینه ساز یو بومی سازی به ارزش افزوده تبدیل کرده و به شهر کمک کنیم.

وی بیان کرد: طرح‌هایی که به صورت ملی مطرح می‌شود وظایف نمایندگان است، در ادامه مطالبه‌گری ما در جهت کارهای مردم در حوزه‌هایی مانند بازآفرینی و بافت‌های شهری هم باید انجام شود.

صباغی ادامه داد: کمربندی آیت الله باریک بین باید اجرا شود و تمام مصوبات آن سطح ملی تایید شده، استانداری برای آن ابلاغ می‌زند اما از این طرح ممانعت می‌شود و پروژه زمین می‌ماند، قول داده بودم این پروژه تا شهریور ماه انجام شود اما درحال حاضر گرفتار مسایل حقوقی هستیم، اگر تخلف است باید برخورد قانونی شود و اگر قانونی است باید موانع زودتر رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز