خبرگزاری کار ایران

اولین سالگرد ارتحال آیت الله تاکندی در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۹۲

مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله علی محمدی تاکندی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم که در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین،نمایندگان کنونی و ادواری مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی نیز حضور داشتند.

در این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی همراه بود، حجت الاسلام صادق مرادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم ربانی در باب ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان به سخنرانی پرداخت.

آیت الله علی محمدی تاکندی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ۱۶ مهرماه سال گذشته به علت کهولت سن دارفانی را وادع گفت.

آیت الله تاکندی دی ماه سال ۱۳۱۲ در روستای تاکند از توابع شهرستان تاکستان قزوین چشم به جهان گشود و در ۱۴ سالگی به تحصیل علوم دینی روی آورد.

تحصیل در نزد استادان بنام و برجسته از جمله آیت الله سید حسین بروجردی، علامه طباطبایی و شهید مفتح و همچنین تحصیل یک دوره کامل اصول به مدت هشت سال در محضر حضرت امام خمینی(ره) در سوابق آموزشی آیت‌الله تاکندی دیده می شود.

نمایندگی مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری طی ۲ دوره، عضویت در شورای مدیریت حوزه علمیه قزوین و تدریس دروس خارج فقه در مدرسه امام صادق (ع) قزوین از جمله سوابق کاری این عالم ربانی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز