خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین:

تملک اراضی فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۴۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین گفت: تملک اراضی فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان با تخصیص بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور کلید خورد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین محمدرضا حسینی با اعلام این خبر تصریح کرد: با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، تملک اراضی ملی برای الحاق به فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین افزود: 80 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای شهرک گلخانه‌ای نودهک تخصیص یافته است.

حسینی عنوان کرد: در این خصوص 30 میلیارد ریال از این منابع صرف امور تملک زمین، هزینه‌های تعادل دام و مرتع و صدور سند خواهد شد.

وی  اضافه کرد: با همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان در پی تامین آب برای فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک از محل تخصیص آب سد نهب هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک انجام شده، تاکیید کرد: استخر ذخیره آب این شهرک نیازمند تعمیراتی است که انجام این مساله در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین اعلام کرد: 50 میلیارد ریال از اعتبارات اختصاص یافته از سفر رئیس جمهور به استان صرف تکمیل عملیات گازرسانی به فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک خواهد شد.

حسینی یادآور شد:  در جریان سفر رئیس جمهور به استان قزوین، آماده سازی فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک به مساحت 500 هکتار به تصویب رسید.

همچنین وی خاطر نشان کرد: فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک به مساحت ۶۵ هکتار نیز طی سال‌های گذشته آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز