خبرگزاری کار ایران

در خراسان شمالی انجام شد؛

آسفالت۲۶ کیلومتر از راه های شهرستان مرزی رازوجرگلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۶۷

سرپرست اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۲۶ کیلومتر از راه های شهرستان مرزی رازوجرگلان در یکسال عملکرد دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آسفالت شد.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار داشت: از این میزان راه های روستایی، ۹ کیومتر مربوط به آسفالت روستاهای اشرفدره، گرکز تا دویدوخ، تازه قلعه تا دربند و هفت کیلومتر نیز مربوط محور باغلق تا جرگلان است.

وی افزود: ۱۰ کیلومتر دیگر نیز مربوط به محور روستاهای سوخسوهاشم تا راستقان است.

مشتری با اشاره به ایمن سازی چهار نقطه حادثه خیز در رازوجرگلان گفت: از این چهار نقطه ایمن شده، ۲ نقطه در تنگه ترکمن یک نقطه در نزدیکی روستای کاریز و یک نقطه نیز قبل از روستای گوی نیک است.

سرپرست اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی یادآور شد: خط کشی، شیارهای لرزاننده عرضی و طولی محور با اولویت نقاط پر خطر و برطرف کردن معایب و بازسازی حفاظ ها و اصلاح سه راهی جرگلان از دیگر اقدامات در حال انجام این شهرستان مرزی است.

مشتری با اشاره به ساخت پل برای تسهیل رفت و آمد اهالی مرزنشین، گفت: در سالجاری ۲۶ میلیارد ریال برای تعمیرات و دیوار ساحلی پل شهر یکه سعود در بخش جرگلان هزینه شد.

وی ادامه داد: روند ساخت پل بخش غلامان نیز با ۱۵ میلیارد ریال و پل یوقان برج با ۲۲ میلیارد ریال آغاز شده است.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز