خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی سالیانه و کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی به میزبانی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۴۳

سرپرست علمی کنگره ملی سالیانه پژوهشی دانشجویان اردبیل از برگزاری بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی از تاریخ 5 الی 8 مهرماه به میزبانی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد پورفرضی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه از برگزاری بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی از تاریخ 5 الی 8 مهرماه به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: 8 دانشگاه کاندیدای میزبانی بودند که با بررسی های انجام شده در ابعاد مختلف و کسب بیشترین رای خوشبختانه این میزبانی به اردبیل اعطا شد.

وی از ارسال یک هزار و 894 خلاصه مقاله به دبیرخانه کنگره ملی پژوهشی خبر داد و گفت: ارسال این میزان مقاله در نوع خود بی سابقه است و به نوعی می توان گفت بعد از اپیدمی کرونا بزرگترین گردهمایی دانشجویان علوم پزشکی در استان اردبیل انجام خواهد شد.

سرپرست علمی کنگره ملی سالیانه پژوهشی دانشجویان اردبیل گفت: در بخش بین الملل نیز از 5 کشور آذربایجان، ترکیه، بحرین، فنلاند و ازبکستان مقاله هایی به دبیرخانه پژوهشی ارسال شده است؛ 4 داور مجموع مقاله های ارسالی داخلی و بین المللی را بررسی کردند و با توجه به مدیریت زمان، مقرر شد 717 مقاله در کنگره بصورت سخنرانی ارائه شود و مابقی نیز بصورت پوستر آنلاین و نظایر آن در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

این مسئول اذعان کرد: حضور 750 نفر میهمان نیز برای این کنگره پیش بینی شده که برنامه ریزی های لازم برای اسکان این میهمانان در شهر توریستی سرعین انجام شده است؛ در خصوص روند اجرایی این برنامه نیز تعداد 22 دستگاه اجرایی استان مشارکت خواهند داشت؛ همچنین در کنار برگزاری کنگره، اجرای 2 فوق برنامه یکی در سرعین و دیگری در موزه شیخ صفی الدین اردبیلی پیش بینی شده است.

پورفرضی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره دانشجویی برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: اجرای این جشنواره مانند جشنواره رازی برنامه ریزی شده که نفرات برترین ها در حوزه حقوقی و حقیقی مشخص خواهند شد؛ برای جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان یک هزار نفر رزومه فرستاده اند که نفرات و دانشگاه ها در تیپ های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز