خبرگزاری کار ایران

در جلسه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مشهد اعلام شد؛

در همه عرصه‌ها اصل، با حضور مردم است/ قرارگاه استانی دهه آخر ماه صفر از چند ماه قبل تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۰۹

وزیر کشور گفت: از ظرفیت استان‌های مختلف برای خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه و تسهیلات اسکان زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد استفاده خواهد شد.

به گزارش  ایلنا از مشهد، احمد وحیدی در جلسه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی به زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد با بیان این مطلب افزود: زائران مشهد  در دهه آخر صفر تا حد ممکن قبل از ورود به مشهد محل اسکان خود را تدارک ببینند چون پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در دهه آخر صفر گسترده باشد هر چند امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها کمبود جدی نداشته باشیم.

هم‌چنین استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: در همه عرصه‌ها اصل، با حضور مردم است و ما هم زمینه را برای حضور مردم فراهم می‌کنیم و بر همین اساس یاری مجاوران در رفع مشکلات احتمالی زائران موثر است.

یعقوبعلی نظری ادامه داد: در آستانه دهه آخر ماه صفر در حال برنامه ریزی گسترده در راستای ایجاد شرایط مطلوب برای زائران در این ایام هستیم.

نظری افزود: قرارگاه استانی دهه آخر ماه صفر در مشهد مقدس از چند ماه قبل تشکیل شده تا بتوانیم با سیاست‌گذاری و رویکردسازی وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

او با بیان اینکه نظارت بر قیمتها بسیار مهم است، اظهار داشت: در این راستا از ظرفیت بسیج اصناف استفاده می‌شود، نظارت‌ها از اجحاف در حق زائران جلوگیری می‌کند، در چند مورد تخلف صنفی که مشاهده شد مبالغ اضافی که از زائران گرفته شده بود به آن‌ها بازگردانده شده و با متخلفان برخورد شده است.

هم‌چنین معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور میلیونی زائران در دهه آخر ماه صفر و نیاز به اسکان زائران، ساختمان‌های اداری موظف به اسکان زائران شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز