خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۱۲ کرمانشاهی بر اثر حوادث ناشی از کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۷۷

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بیان کرد : در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳ نفر شامل ۱۱ مرد و یک زن بر اثر حوادث ناشی از کار جان باخته اند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سلیم خانی اظهار داشت: این تعداد مرگ و میر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار متوفیان ۱۸ نفر شامل ۱۷ مرد و یک زن بود، کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مصدومان ناشی از حوادث کار در پنج ماه سپری شده از سال جاری در استان کرمانشاه به ۲۶۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، افزود : آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با  ۲۶۰ مورد شامل چهار زن و ۲۵۶ مرد نسبت مدت مشابه سال قبل (پنج ماهه ۱۴۰۰) که ۲۳۳ مورد شامل پنج زن و ۲۲۸ مرد بود، افزایش داشته است.

 خانی گفت: در پنج ماه سپری شده از سال جاری هفت نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل اصابت جسم سخت، چهار نفر بر اثر سقوط از بلندی و یک نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های استان به منظور کاهش مدت زمان اعلام نتایج کالبدگشایی به سالن تشریح مجهز شد، گفت: پزشکی قانونی استان در حال ارائه خدمات صادقانه به مردم استان است و با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم زمان پاسخ‌دهی علت فوت و کمیسیون‌ها را به حداقل برسانیم و در سال‌های اخیر ایده‌های بسیار خوبی در پزشکی قانونی استان از جمله مجهز شدن تمام شهرستان‌ها به سالن تشریح جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم استان و کاهش مدت زمان اعلام نتایج کالبدگشایی اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز