خبرگزاری کار ایران

اجرای 3 طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۳۵

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای 3 طرح تحقیقاتی این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مژگان امیدی امروز با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان 3 طرح تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه گیلان و دانشگاه علم و صنعت ایران در دست اجرا است.

وی افزود: طرح های تحقیقاتی با عنوان "ارزیابی عملکرد فلومترهای حجیم مورد استفاده در استان گیلان و راهکارهای بهبود" و "بررسی روش های حذف یا استفاده مجدد از آلومینیوم و آهن موجود در لجن تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با رویکرد روش های نوین" توسط دانشگاه گیلان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران نیز یک طرح تحقیقاتی با عنوان "بررسی روش نوین گندزدایی پساب خروجی تصفیه خانه انزلی با استفاده از لامپ uv توأم با فوتوکاتالیست اکسید روی/رس" را در دست اجرا دارد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان جهت اجرای طرح های تحقیقاتی مرتبط با این شرکت آماده همکاری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان می باشد و متقاضیان با مراجعه به دفتر تحقیقات شرکت آبفای استان می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز