خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان :

بوروکراسی مانع اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۱۲

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: رفتار غیر کارشناسی در بدنه دولت و سازمان مدیریت و بانک مرکزی از اجرای پروژه ساخت قطار سریع السیر تهران - اصفهان ممانعت می‌کند، سیستم باید به فکر اصلاح این بوروکراسی ناسالم و بیمار برای موانع باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی با اشاره به پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان بیان کرد:  پروژه ای که 26 سال از کلنگ زنی آن گذشته و 12 سال است که در بودجه کشور دیده شده حکایت از آن دارد که بوروکراسی اداری ما  مریض است  اما شبیه چنین  پروژه ای در کشور اندونزی چهار ساله انجام می‌شود.

نورصالحی با بیان اینکه 70 درصد زیرسازی های پروژه قطار شهری با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده، اجرا شده و هر 6 ماه سود این سرمایه گذاری توسط دولت پرداخت می‌شود، گفت: اینکه اکنون مطرح کنند که پروژه اقتصادی هست یا نیست، درست نیست.

رئیس شواری شهر اصفهان تاکید کرد: ما اعتراض داریم که چرا در وزارت راه و شهرسازی اراده و تسلط و اقتدار مدیریتی وجود ندارد که افرادی که با هر اندیشه ای مخالف اجرای پروژه هستند، بتوانند سنگ اندازی کنند، البته این مشکل در بقیه پروژه ها نیز دیده می‌شود.

وی با اشاره به موزه بزرگ شهر اصفهان افزود: در این پروژه نیز شاهد سوء مدیریت و سوء جریاناتی بودیم که این پروژه 10 سال طول کشید که روز گذشته شهردار اطلاع دادند که در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی تصمیماتی برای رفع موانع این پروژه گرفته شده  و امیدواریم به زودی اصفهان شاهد راه اندازی موزه ملی در یکی از شهرهای تاریخی دنیا باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز