خبرگزاری کار ایران

برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۷۰

روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه از برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکرمانشاه، حامد وفاپور از برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با هدف توسعه کشاورزی مدرن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی 70 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های اصفهان، تهران، سمنان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، همدان، البرز و کرمانشاه حضور دارند.

وی با بیان این‌که توسعه کشاورزی از ایجاد تغییرات در بخش کشاورزی حکایت می کند، گفت: ایجاد این تغییرات مستلزم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای وقوع آن است تا در نتیجه آن، فرصتهای مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد که ایجاد تعدیلاتی در ساخت های اقتصادی و اجتماعی جامعه، پی افکندن زیربناهای فیزیکی مناسب، به وجود آوردن و تاسیس زیربناهای اجتماعی لازم برای تقویت کشاورزی و تعیین قیمت های مناسب جهت محصولات کشاورزی از جمله این شرایط است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، ادوات، سیستم های نوین آبیاری، بذر و کود و سم و سایر صنایع وابسته در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 15  لغایت 18 شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه آغاز به کار می کند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند در این بازه زمانی از ساعت 15 الی 20 از نمایشگاه دیدن کنند.

وفا پور با بیان این‌که نمایشگاه‌های بین المللی بخش کشاورزی نقش ارزنده‌ای در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی داشته و صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران را با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و تاثیر بی نظیر آن بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور آشنا خواهد کرد، افزود: بی تردید توسعه بخش کشاورزی با تمامی خصوصیات و پیچیدگیها، وابسته به آن فرآیندی است که در بلندمدت با تدوین و اجرای برنامه های اصولی و صحیح محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز