خبرگزاری کار ایران

پروژه های شهرداری تربت حیدریه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۰۶

همزمان با آخرین روز هفته دولت پروژه های شهرداری تربت حیدریه با هزینه بری ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید فرخ تبار شهردار تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: در حال حاضر ۱۹ میلیارد و  ۴۹۰ پروژه عمرانی توسط شهرداری در حال احداث میلیون تومان است که در آخرین روز هفته دولت برخی از این پروژه ها با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی از راه اندازی مجموعه تفریحی دوچرخه سواری بانوان در پارک جنگلی پیشکوه، راه اندازی لاین دوچرخه سواری در بلوار ولی عصر و پارک روستای فرزق بعنوان طرح های افتتاحی یاد کرد و افزود: در حال حاضر اصلاح هندسی میدان بسیج، میدان ازادگان، میدان دژبان و آسفالت لاین جنوب بولوار شهید مدرس توسط پرسنل شهرداری بصورت دوشیفته انجام می شود و سعی کردیم در تمامی پروژه ها از مصالح استاندارد و با قوام و کیفیت بالا استفاده شوذ، لذا هم به کیفیت و هم به سرعت انجام پروژه ها افزوده شده است.

وی در خصوص اجرای برنامه ها و پروژه‌ها در بوستان پیشکوه گفت: رسالت ما حفظ و توسعه پروژه های داخل بوستان پیشکوه است که در حال حاضر آبشار سنگی در دست احداث داریم و مجموعه پیست دوچرخه سواری بانوان را نیز امروز افتتاح کردیم.

فرخ تبار خاطر نشان کرد: بخاطر محدودیت های حوزه ورزش برای بانوان این طرح در بوستان پیشکوه برای بانوان افتتاح شد که علاوه بر دوچرخه‌سواری بانوان اسکیت و گلخانه با هدف آموزش نونهالان و مجموعه کامل با دو درب ورودی به بهره برداری رسید.

وی از ابلاغ طرح تفصیلی کوی صدف تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: کوی صدف با ۵۸ هکتار مساحت پس از سالها که طرح تفصیلی نداشت بلاخره وارد فاز جدیدی می شود و در ابتدا طرح تفصیلی آن اماده شده که عرض معابر، تراکم ها و ساخت و سازها در آن مشخص شده و تا آخر شهریور ابلاغ می شود.

شهردار تربت حیدریه گفت: بزودی وارد اجرای پروژه می شویم و معبر خاکی ۲۴ متری صدف ادامه پیدا می کند و مردم می توانند برای پایان کار و ساختمان های که ساختند به کمیسیون ماده ۱۰۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز