خبرگزاری کار ایران

ورود کامیون به معابر شهری ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۹۶

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: با مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه، تردد کامیون ها در معابر شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: تردد کامیون ها از ساعت ۶صبح تا ۲۳ در داخل شهر کرمانشاه ممنوع است و در صورت مشاهده مأموران پلیس بر اساس ضوابط قانونی با راننده خاطی رفتار خواهند کرد.

وی افزود: تردد کامیون ها در داخل شهر احتمال ایجاد ترافیک سنگین و وقوع تصادفات را افزایش می دهد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه به روزهای اربعین امام حسین (ع) نزدیک می شویم و معابر استان کرمانشاه که دروازه کربلا و عتبات عالیات محسوب می‌شود تحت تاثیر سفرهای زائرین قرار خواهد گرفت لازم است که تردد کامیون ها در معابر شهری مدیریت و کنترل شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: برای آگاهی عموم شهروندان به ویژه رانندگان محترم کامیون، ضمن اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، بنرهای مربوط به ممنوعیت تردد کامیون، در ورودی ها و خیابان های اصلی شهر کرمانشاه نصب شده اند.

وی در پایان گفت: در صورت لزوم، راننده کامیون برای تردد در داخل شهر می تواند با مراجعه به پلیس راهور، مجوز تردد اخذ کند که  محدوده تردد و ساعت ورود و خروج از طرح در آن مشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز