خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هندبال زاگرس؛

حضور قدرتمندی در لیگ برتر خواهیم داشت / آماده سازی تیم در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۳۰۶

مدیر عامل تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب از حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر امسال خبر داد..

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سجاد اعظم مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی با اعلام این خبر گفت: تیم زاگرس پس از دو سال دوری از مسابقات که به دلیل مسائل مالی صورت گرفت، سال گذشته به رغم عدم آمادگی کامل تنها به دلیل استقبال و درخواست مردم و جوانان پرشور اسلام آبادی در لیگ دسته یک شرکت کرد و با اقتدار قهرمان لیگ دسته یک کشور شد.

وی افزود: در ابتدای سالجاری  تصمیم گرفتیم که در لیگ برتر شرکت کنیم، و از سوی مسئولان استان وعده های برای حمایت از هندبال زاگرس داده شد ، اما پس از گذشت چندماه متاسفانه خبری از این حمایت ها نشد و تصمیم به انصراف از شرکت در لیگ برتر گرفتیم.

اعظم ادامه داد: در حالی که تنها چند روز به پایان مهلت فدراسیون برای نام نویسی تیم ها مانده بود بعنوان آخرین تلاشمان نشستی را با حضور  امیری مقدم استاندار کرمانشاه و صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار کردیم که در این نشست خوشبختانه مبلغ ورودی شرکت در لیگ برتر در اختیار ما قرار گرفت با تمام توان در لیگ برتر حضور پیدا خواهیم کرد و قطعاً در رده های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

مدیر عامل باشگاه زاگرس با اشاره به سیاست این باشگاه در جذب بازیکنان بومی و استفاده حداکثری از هندبالیست های استان، افزود: پس از قطعی شدن حضورمان در لیگ برتر بلافاصله فراخوانی را در سراسر استان انجام دادیم که در آن از تمامی هندنبالیست های که پتانسیل شرکت در تیم و حضور در رقابتهای لیگ برتر را دارند نام نویسی کردند ، و پس از دو روز تست توسط مربیان تیم، تعدادی را به مجموعه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب برای شرکت در رقابتهای های لیگ برتر اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: قطعاً ما در تمام پست ها بازیکنان تراز اول بومی نداریم و علاوه بر استفاده از بازیکنان سطح استان به دنبال جذب چند بازیکن غیر بومی نیز هستیم.

اعظم در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص آمادگی زیر ساخت ها و سالن هندبال شهرستان اسلام آباد غرب برای  میزبانی لیگ برتر ، بیان کرد : در شهرستان اسلام آباد غرب دو سالن وجود دارد که از لحاظ سخت افزاری  پتانسیل میزبانی رقابت‌های لیگ برتر را دارند اما باید این سالن ها خصوصا سالن شهید شهبازی باید از سوی اداره کل تجهیز شود تا میزبانی آبرومندانه ای برای این رقابت ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: این سالن با توجه به اینکه در سالهای گذشته در رقابت های لیگ برتر و لیگ یک  مورد استفاده قرار گرفته است و امیدواریم با رایزنی های که با فدراسیون انجام گرفته است  این سالن برای رقابت های امسال نیز  مورد تایید قرار بگیرد تا تیم زاگرس برای میزبانی رقابت ها مشکلی نداشته باشد.

سجاد اعظم در پایان از برنامه ریزی کارشناسی شده این باشگاه برای استعدادیابی و تشکیل تیم های پایه هندبال خبر داد و افزود: با کمک مربیان با دانش آکادمی هندبال زاگرس اسلام آباد غرب شروع به کار کرده است و در تمامی رده های سنی پایه به دنبال کشف استعداد و جذب بازیکن هستیم که با آموزش آنها، برای چند سال آینده چند تیم داشته باشیم ، این در حالی است که هم اکنون باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب علاوه بر تیم لیگ برتری بزرگسالان خود دو تیم نیز در رده نونهالان در اختیار دارد‌..

در پایان این نشست از خبرنگاران ورزشی حاضر در جلسه توسط مسوولان باشگاه زاگرس  تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز