خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

جوجه ریزی در مرغداری‌های قزوین ۹ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۹۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: میزان جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری‌ این استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: خوشبختانه در تامین گوست مرغ مشکلی در استان قزوین وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه برای مصرف مرغ سایز در استان قزوین تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: مصرف مرغ سایز یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که استان قزوین در آن پیشرو بوده و لازم است که رسانه‌ها و صدا و سیما برای پایلوت آن فرهنگ‌سازی کنند.

وی در ادامه بر نظارت و بازرسی بازار اشاره کرد و گفت: ۲ تیم نظارت هوشمند و میدانی تشکیل شده و بر اساس اطلاعات استخراج شده ۶۱ نانوایی‌ متخلف را شناسایی کردیم که در تعطیلی و تراکنش تخلف داشتند.

به گفته وی روند هوشمند سازی نانوایی‌های استان به شکل مطلوبی انجام شده و از طریق نظارت هوشمند میزان تراکنش هر نانوا با توجه به سهمیه ماهانه رصد و پایش خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به راه‌اندازی نانوایی‌های سیار در راستای اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این نانوایی‌ها برای کل استان محسوب می‌شود نیاز داریم در خصوص تامین مالی آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز