خبرگزاری کار ایران

مدیر ورزش شهرداری اردبیل:

آماده حمایت از هیات‌های ورزشی و باشگاه‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۸۶

مدیر ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از آمادگی این سازمان برای حمایت از هیات های ورزشی و باشگاه‌ها خبر داد.

محمد پورپناهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا یکی از رسالت های مهم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی را حمایت از ورزش و ورزشکاران در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و کشف استعدادها و نخبگان ورزش برشمرد و اظهار کرد: در این راستا حمایت های ویژه از هیات های ورزشی در برگزاری رویدادهای ورزشی از سوی سازمان انجام شده که این حمایت ها همچنان تداوم دارد.

وی از اعلام آمادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای حمایت از تمامی هیات های ورزشی و حتی باشگاه ها خبر داد و گفت: قطعا قشر ورزشکار در صورت حمایت می تواند در میادین مهم استانی و کشوری بدرخشد لذا ما مصمم به حمایت از تمامی ورزشکاران و مربیان در برگزاری برنامه ها و اعزام تیم به مسابقات مختلف هستیم.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تمرکز بر روی سنین پایه در ورزش را نتیجه‌بخش تلقی کرد و گفت: به رغم حمایت از ورزشکاران در سنین مختلف برنامه ریزی های ویژه ای برای پرورش و حمایت سنین پایه داریم که در آینده شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران مستعد خواهیم بود.

پورپناهی در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته نیز بیان کرد: در سال 1400 توانستیم برای اولین بار مسابقات جام قهرمانی فوتبال را در رده های پایه برگزار کنیم همچنین مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری، مسابقات قهرمانی ووشو، همایش اسکیت، فستیوال بازی های زمستانی و فستیوال ورزش خانواده جزو برنامه هایی است که در 6 ماهه دوم سال گذشته و برای اولین بار در سازمان برگزار شد.

این مسئول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 40 مربی ورزشی در قالب کلاس های مختلف در بخش آقایان و بانوان در حال مربیگری رشته های مختلف هستند، به فعالسازی مجدد 12 ایستگاه تندرستی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که باعث گرایش و ایجاد انگیزه عموم شهروندان به ورزش و تحرک می شود در دسترس بودن و نزدیک بودن به اماکن ورزشی مسقف و روباز است که در قالب این ایستگاه ها خوشبختانه خیل کثیری از مردم اردبیل در برنامه های نرمش صبحگاهی مشارکت مستمر دارند.

مدیر ورزش شهرداری اردبیل گفت: در حال حاضر مدارس فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی و اسکیت در رده های سنی مختلف در سازمان دایر است که در آینده با رایزنی و تامین اعتبار لازم هم تعداد مربیان و هم تنوع رشته ها بیشتر خواهد شد.

وی به زیرساخت های ورزشی ایجاد شده در پارک بانوان اردبیل اشاره کرد و گفت: راه اندازی مدرسه اسکیت همگانی، ایجاد زیرساخت های والیبال، بسکتبال، اسکیت و ترامپولین از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقای سطح سلامت و نشاط بانوان اردبیل انجام شده است.

پورپناهی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های شهردار، رییس سازمان فرهنگی ورزشی، اعضای شورای شهر و مسئولین استانی در برگزاری رویدادهای ورزشی در اردبیل خصوصا ورزش محلات کم برخوردار اظهار کرد: در بیش از ۳۰ مورد از محلات کم برخوردار اردبیل لباس، ملزومات ورزشی و توپ در بین نوجوانان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز