خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هلال احمر خوزستان اعلام کرد؛

امدادرسانی به ۴۶ خانواده متاثر از سامانه بارشی مونسون/ارزیابی و توزیع اقلام ضروری بین متاثرین/ادامه آماده‌باش

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۳۷۶

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۴۶ خانوار متاثر از سامانه بارشی مونسون و ادامه آماده‌باش نجاتگران این جمعیت خبرداد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امیر عباس نجفی عصر امروز یکشنبه نهم مردادماه از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیش از ۴۶ خانوار متاثر از فعالیت سامانه بارشی مونسون در خوزستان خبر داد.

وی افزود: تاکنون مناطق شهری سرقنات، خیابان شهید فتحی قریشوندی، کوچه خرسند، خیابان شهید سلیمانی، روستای قلعه سرخه آبله نوترکی، کلدوزخ ۲، خنگ اژدر، علی نظر، دره اشکفت در شهرستان ایذه، مناطق لبد بازفت، شلال و دشتگل، منطقه شیمبار، قلعه زراس در اندیکا، بخش صیدون، امامزاده عبدالله و تنگ سری منگار و پنج کرد قلعه‌تل از باغملک، سرجولکی، شهرک حر، جولکی در آغاجاری، عشایر حاشیه روستای سله چین(بنه عوضعلی)، آبید علی باز، چغاله، بخش عقیلی، کیارس و عشایر بخش‌های مرکزی در شهرستان گتوند، بخش حتی و مرکزی لالی، منطقه ابوالفارسی رامهرمز و بخش مرکزی و تشان در بهبهان با اقدام نجاتگران هلال احمر و با تلاش شبانه روزی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در امدادرسانی‌های به عمل آمده اقلامی نظیر چادر اسکان اضطراری، پتو، موکت، ست ظروف، نایلون‌های پوششی، بسته‌های حاوی مواد شوینده و بهداشتی، کلمن‌های آب و همچنین بسته‌های تغذیه اضطراری ۷۲ ساعته و مواد غذایی شامل برنج، قند و شکر، حبوبات، کنسروجات بین متاثرین از این پدیده جوی توزیع شده است.

نجفی اضافه کرد: امدادرسانی‌های نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز