خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح تحول ورزش در جامعه کارگری در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۸۳

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس نقشه عملیاتی واحد در سطح کشور، طرح تحول ورزش در جامعه کارگری در دستور کار قرار دارد. در این راستا، نوع خدماتی که به جامعه کار و تولید ارائه می‌شود و حتی نوع برگزاری مسابقات تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال تنها در حاشیه بازدید از ورزشگاه کارگری خمین، افزود: توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی در استان‌هایی که صنعتی و اقتصادی تر هستند و نیروی کار بیشتری دارند از اهداف وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

وی ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در زمینه ورزش کارگران انجام شده و در رویکرد جدید، به تحولی که اصل و اساس آن در ورزش کارگری محسوس باشد، در تمامی زمینه‌ها نیاز است.

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بازدید از اماکن ورزشی کارگری با هدف آشنایی با ظرفیت‌های استان‌ها و وضعیت مجموعه‌های ورزشی و ارزیابی به منظور برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت موجود انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سرانه ورزشی کارگری در استان مرکزی که صنعتی و دارای واحدهای تولیدی و کارگران بسیاری است، به استاندارد نزدیک نیست. بر خلاف کمبودها در حوزه ورزش کارگری در استان مرکزی، این خطه دارای وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سایر استان‌ها است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز