خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ورزش همگانی در جامعه کار و تولید تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۸۳

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه ورزش همگانی در جامعه کار و تولید از مواردی است که در سال جاری مورد توجه قرار گرفته و برای ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه کارگری این نوع از ورزش ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد چکشیان در بازدید از نیروگاه شهید رجایی گفت: نیاز داریم تا فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود چرا که این امر در رشد سرمایه انسانی و ارتقای بهره‌وری تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: توجه به فرهنگ از اهعمیت بالایی برخوردار است و سرمایه گذاری برای آن هزنه محسوب نمی‌شودف در همین راستا 700 خانه فرهنگ کار در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که فرهنگ جهت دهنده اقدامات در جامعه است و با تمرکز بر این مووضع در کنار معیشت و آسیب‌های اجتماعی و نیازهای جامعه می‌توان بهره‌وری را ارتقا داد و حوزه‌های فرهنگ یو ورزشی هم ر وزارت کار با همین هدف راه اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: صرف توجه اشتغال و تولید کافی نیست و نمی‌توان نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه کارگری را نادیده گرفت و با توجه به این حوزه است که می‌توان به خروجی بهتری در حوزه تولید و کار هم دست پیدا کرد.

وی اظهار کرد: در بخش ورزش کارگری حتی در مسابقات به ورزش همگانی تمرکز داریم تا با این فعالیت‌ها بتوانیم انگیزه و نشاط را در کارگر ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز