خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه استان:

در رصد اعمال و تاکتیک دشمن لحظه‌ای غافل نبوده و هرگز دچار اشتباه نخواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۳۵

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز با توجه به قدرت علم دانشمندان این مرز و بوم و اتکا و اعتماد به توانمندی‌های داخلی، هواپیماهای بدون سرنشین در نیروی هوا فضا و قایق‌های رادارگریز در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است دشمن را در برابر قدرت بالای ایران زمین‌گیر و معادلات او را بهم بزند.

به گزارش ایلنا، سردار مهرداد افروزی، در اردوی رزمی تاکتیکی رزمندگان این یگان در منطقه عمومی لوشان بیان کرد: سپاه و رزمندگان این نهاد انقلابی امروز در اوج آمادگی رزمی و عملیاتی تاکتیکی قرار دارد و هرگونه تعرض دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: این اردو با هدف توانمندسازی فرماندهان در راستای برنامه‌های دفاعی است و فرماندهان و رزمندگان این یگان با شرکت در عملیات‌های مختلف از جمله تاخت و هجوم، دفاع از مقر و غیره با کمک آتش توپخانه و ادوات برای دفاع و مبارزه با هرگونه تهدید احتمالی از سوی دشمنان انقلاب آماده می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این زمان به مدد الهی و لطف امام زمان هیچ‌گونه اقدام دشمن از رصد ما دور نمانده چرا که ما در شناخت دشمن و رصد اعمال و تاکتیک او، لحظه‌ای غافل نبوده و هرگز دچار اشتباه نخواهیم شد و کوچکترین عمل او با سخت‌ترین عکس العمل ما مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز