خبرگزاری کار ایران

نماینده دامغان:

ما با مدیریت کارشکن دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشکل داریم / مثل قطره آب بر سنگ خارا می چکیم تا آن‌را سوراخ‌ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۷۸

نماینده دامغان با تاکید بر اینکه ما با مدیریت کارشکن دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشکل داریم، گفت: غم و شادی مردم سمنان غم و شادی ما نیز هست و یقین بدانید مثل قطره آب با استقامت بر سنگ خارا چکه چکه می چکیم تا آن‌را سوراخش کنیم و از آن مانع رد شویم و شاهد بالندگی دامغان در بهداشت و درمان باشیم.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده ظهر امروز 1 مرداد در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه دامغان در سالن همایش های دانشگاه دامغان بیان کرد: 14 ماه قبل معاون وقت وزارت علوم تصمیم داشت دانشگاه دامغان را به یکی از دانشکده های دانشگاه یکی از شهرهای استان تبدیل کند ولی بر اثر تقوا و استقامت مردم نه تنها دانشگاه ما به دانشکده تبدیل نشد بلکه اصلی ترین مانع رشدش که عدم هیئت امنا مستقل بود به تصویب وزیر علوم رسید.

وی ادامه داد: چنانچه قبلا می خواستند هیأت علمی جذب کنند باید اجازه می گرفتند اما دیگر این موانع رفع شد و در حال حاضر جزو 50 دانشگاه برتر کشور از نظر رتبه بندی تایمز است.

نماینده دامغان با تاکید بر اینکه مشکل فعلی ما دانشگاه علوم پزشکی سمنان است، یادآور شد: موارد بسیار زیادی با وزیر بهداشت حل شده است و به دلیل کارشکنی های دانشگاه علوم پزشکی داریم اذیت می شویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از پزشکان جراح دامغان احتیاج به لوازم پزشکی تخصصی داشت، گفت: این موارد را پیگیری کردیم و وزارت بهداشت تخصیصش را داد اما دانشگاه به دنبال این است که به ما ندهد.

نماینده دامغان اضافه کرد: امید داریم دامغان به مرکز منطقه ای بعضی از درمان ها در کشور برسد و بیماران از بعضی استان های دیگر به دامغان بیایند و درمان شوند و دور از انتظار نیست.

وی اظهار امیدواری کرد همانطور که مشکلات دانشگاه دامغان حل شد مشکلات بهداشت و درمان دامغان نیز حل شود و شاهد بالندگی دامغان در بهداشت و درمان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز