خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی وزیر علوم :

کل قاره اروپا آن‌قدر که ما سم مصرف می کنیم استفاده نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۶۲

معاون اداری مالی وزیر علوم تصریح کرد: با موافقت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هیأت امنای دانشگاه دامغان مستقل شد و اعضای هیأت امنا طی احکام جداگانه‌ای توسط زلفی‌گل وزیر علوم،تحقیقات و فناوری منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه مرز توسعه اقتصادی خیلی به مرز توسعه فناوری نزدیک شده است، بیان کرد: سراغ نداریم کشوری بدون پیشرفت علمی پیشرفت اقتصادی کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا ظرفیت های نوظهور و خلاقی به وجود آمده است، ادامه داد: دانشگاه باید دینش را به جامعه ایفا کند.

خطیبی یادآور شد: رشد علمی ایران در منطقه دارای رتبه اول و در جهان در جایگاه شانزدهم قرار دارد.

معاون وزیر علوم اضافه کرد: از مزایای کسب و کارهای نو و دانش بنیان رشد سریع توام با اشتغال آفرینی است؛ سرمایه گذاری پایین و بهره وری بالا.

خطیبی یادآور شد: جایی که نگاهمان به دانشگاه کپی برداری شده از سایر کشورها بود صد در صد دانشمند مصرفی به بار آوردیم که مصرف کننده دانش دست چندم دیگر کشورها است.

وی با تاکید بر اینکه دانشمند مصرفی جامعه مصرفی به بار می آورد، گفت: بیشترین مقدار دفع سموم آفات نباتی در آسیا و اروپا در ایران دارد مصرف می شود و کل قاره اروپا آنقدر که ما سم مصرف می کنیم استفاده نمی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز