خبرگزاری کار ایران

انتقاد امام جمعه ابرکوه از وزیر گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۵۳

امام جمعه شهرستان ابرکوه یزد در انتقاد از وزیر گردشگری دولت رئیسی با بیان اینکه وزیر میراث فرهنگی شهر ابرکوه را فراموش کرده است گفت: شهری که جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری ایران است، به چشم وزیر میراث فرهنگی نمی‌آید.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام حسینی در دیدار با محمدرضا صباغیان؛ رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شدت انتقاد کرد و گفت: برای اینکه ابرکوه جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری شود، تلاش و سماجت فراوانی انجام دادیم، اما وزیر به این شهر منحصر به فرد تاریخی بی اعتنا است.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به درخواست چندین باره برای دیدار با وزیر برای بیان مشکلات گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان تصریح کرد: ضرغامی دو بار به استان یزد سفر کرد، اما ابرکوه را به فراموشی سپرد و از شهر‌های شمالی استان که برخوردار هستند، بازدید داشت.

وی ادامه داد: قرار بود در مراسم جشن سالگرد جهانی شدن یزد که وزیر هم حضور داشت، به یزد برویم، اما متوجه شدیم که وی فقط برای سه یا چهار ساعت به یزد می‌آید و مهری به پای کاغذ مأموریت می‌زند و بازمی‌گردد.

حسینی اظهار داشت: می‌خواهم بدانم این سفر‌ها با این هزینه‌های پروازی از بیت‌المال آیا ارزش شنیدن حرف و پیام و مشکل مردم را ندارد؟

به گزارش ایلنا، معاون وزیر گردشگری در سفر امروز خود به استان یزد به شهرستان ابرکوه رفته تا ضمن دلجویی از مردم شهرستان و امام جمعه این شهر، بازدید از شهرستان ابرکوه و اقدامات لازم برای رفع مسائل و مشکلات حوزه گردشگری را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز