خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه خبرداد؛

هشدار افزایش مصرف برق در هفته پیش رو با افزایش دمای هوا/ ثبت پیک مصرف ۸۱۴ مگاواتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۹۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ثبت پیک 814 مگاواتی مصرف برق در تابستان امسال، درباره مدیریت مصرف برق طی هفته پیش هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی  با بیان اینکه پیک مصرف برق در کرمانشاه از ابتدای تابستان امسال تاکنون به میزان ۸۱۴ مگاوات به ثبت رسیده، افزود: این پیک مصرف یکشنبه شب (۲۶ تیر) رقم خورد.

وی ادامه داد: اگرچه هنوز به پیک سال گذشته که ۸۱۵ مگاوات بود نرسیدیم، اما با توجه به در پیش بودن روزهای گرم در مرداد ماه احتمال افزایش پیک امسال نیز دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه معمولا پیک مصرف برق در اواخر تیرماه تا نیمه مرداد رخ می‌دهد، از همه مشترکین خواست در این مدت صرفه‌جویی در مصرف برق را مد نظر قرار دهند.

مرادی از روزهای گرمی که تا پایان هفته در کرمانشاه پیش رو داریم نیز یاد کرد و افزود: تقاضا داریم مشترکین خصوصا در ساعات اوج بار که ساعت یازده تا ۱۸ عصر و ۲۰ تا ۲۳ شب است مدیریت مصرف را رعایت کرده و این در ساعات وسایل برقی پرمصرف را تا حد امکان روشن نکنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولرگازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند لباسشویی و اتو در ساعت اوج بار از راهکارهایی است که به تامین برق پایدار کمک کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین برق پایدار مشترکین خانگی در اولویت است، تاکید کرد: خوشبختانه امسال تا کنون خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی نداشته ایم و امیدواریم با همراهی مشترکین، پایداری شبکه برق ادامه داشته باشد و تابستان امسال را بدون مشکل و خاموشی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز