خبرگزاری کار ایران

در ۳ ماهه اول سالجاری انجام شد؛

اجرای عملیات روکش آسفالت در 20 کیلومتر از راه های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۷۹

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات آسفالت 20 کیلومتر از محورهای استان انجام شده و مابقی راه‌ها نیز در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، آیدین هاشمی در بازدید از عملیات آسفالت محور اردبیل سرچم با اعلام این خبر افزود: علاوه بر آمار یاد شده 50 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله های محورهای مواصلاتی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال 150 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت می شود خاطرنشان کرد: از این میزان 20 کیلومتر آسفالت انجام شده و 130 کیلومتر نیز تا پایان فصل کاری انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: 300 میلیارد تومان اعتبار برای انجام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محورها در نظر گرفته شده است.

هاشمی لکه گیری و روکش آسفالت محورهای بیله سوار- گرمی، بزرگراه اردبیل- نیر، اردبیل- سرچم، گرمی- انجیرلو، کمربندی بیله سوار- نمین آبی بیگلو – محدوده داخل شهر مرزی اصلاندوز – تونل حیران و مسیر تونل به نمین را از جمله پروژهای مهم اجرا شده عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات مستمر و شبانه روزی راهداران در انجام وظایف نگهداری راهها گفت: در 3 ماه گذشته اصلاح و بازسازی 3 هزار و 300 کیلومتر کانال های طرفین راه، تنقیه لایروبی، تعمیرات پل و ابنیه فنی به تعداد 400 دستگاه هم چنین بیش از 15 هزار مترمکعب زهکشی و دریواسیون پل های بزرگ انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز