خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه:

اداره ورزش و جوانان تمایلی به حمایت از هندبال استان ندارد / ۴ هندبالیست کرمانشاهی در تیم های ملی حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۲۴۲

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه از عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات هندبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ایرج یزدانپاه عصر امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان با توجه به عدم حمایت مالی اداره ورزش و جوانان از هندبال استان گفت : در سالهای اخیر اداره ورزش و جوانان توجه ویژه ای به برخی هیاتها دارد و حمایت های مالی بسیار خوبی از آنها دارد این در حالی است که بسیاری از این هیات نه تنها فعالیت خاصی ندارند بلکه در سطح کشور هم تیمی از آنها حضور ندارد.

وی افزود: از طرفی هیات‌های فعالی مانند هندبال که در حال حاضر یک تیم در لیگ برتر و یک تیم نیز در لیگ دسته اول هندبال کشور دارد هیچگونه حمایت مالی نمی شود و تنها کمک مالی که از سوی اداره ورزش در اختیار هیات قرار گرفته است مبلغ ۳۵ میلیون تومان بود که سال گذشته به هیات هندبال تخصیص داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکید کرد: متاسفانه این تبعیضی که در ورزش و جوانان استان وجود دارد باعث شده است بازیکنان هندبال استان که در سطح اول کشور قرار دارند باعث دلسردی شوند و برای ادامه فعالیت ورزشی خود در استان با چالش روبرو شوند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: اگر مسئولان استان می خواهند ورزش استان خصوصا در ورزش های تیمی مانند گذشته حرفی برای گفتن داشته باشند باید از این تیم ها که برای استان افتخار آفرینی می کنند حمایت شود و انتظار داریم نسبت به این رویکرد که در اداره ورزش وجود دارد تجدید نظر کنند. 

در بخش دیگری از این نشست ،رئیس هیات استان با توجه به درخشش بازیکنان هندبال استان در سطح کشور ،گفت : در حال سه بازیکن در اردوی تیم های ملی بزرگسالان و یک بازیکن نیز در تیم ملی جوانان حضور دارند که بزودی به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. 

وی افزود: در حال حاضر در تمامی شهرستان های استان به غیر از پاوه و ثلاث باباجانی هیات‌های هندبال فعال هستند و بطور منظم مسابقات مختلف را برگزار می کنند و استعدادیابی نیز در حال انجام است. 

یزدان‌پناه اشاره ای هم به حضور دوباره تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب داشت و تصریح کرد : پس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر در سال ۹۷ و اعزام این تیم به مسابقات باشگاه‌های آسیا متاسفانه مشکلات مالی فراوانی گریبانگیر این تیم شد و باعث شد این تیم از ادامه رقابت ها انصراف دهد ، اما با توجه به علاقه شدید مسولان این تیم به هندبال خوشبختانه این تیم دوباره تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفته است و تمرینات آنها برای حضور قدرتمند  در لیگ برتر تمریناتش را شروع کرده است. 

وی افزود : ورودی لیک برتر ۱۹۰ میلیون تومان است و انتظار داریم مسولان استان خصوصا اداره ورزش و جوانان یا از این تیم حمایت مالی کنند یا اینکه با رایزنی با مسوولان فدراسیون و لیگ برتر برای حذف یا تخفیف مبلغ ورودی برای این تیم تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز