خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

مدیران بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج سلیقه‌ای برخورد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۶۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در گفت وگو با ایلنا از عملکرد برخی دستگاه‌ها در خصوص کمک به پیشبرد اهداف ازدواج آسان انتقاد کرد و گفت: علت سخت‌گیری در پرداخت وام ازدواج قوانین موجود در بخشنامه‌ها و سلیقگی برخورد کردن مدیران بانکی است.

جهان‌بخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه علت سخت‌گیری در پرداخت وام ازدواج قوانین موجود در بخشنامه‌ها و سلیقگی برخورد کردن مدیران بانکی است، اظهار داشت: میزان پرداخت وام  نیز در حیطه اختیارات سرپرست شعب بانک مرکزی است که طبق برنامه‌های اعمال شده  همگی بانک‌ها یکنواخت عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پیش از ازدواج  نیز امسال 340 کارگاه در استان برگزار خواهد شد، افزود: اهم برنامه‌های معاونت امور جوانان برگزاری جشن وصال در شهرهای ماسال، رشت، آستانه‌اشرفیه، آستارا با حضور زوجین بود ولی باتوجه‌به دستور رئیس‌جمهور محترم باید از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در برگزاری ازدواج آسان استفاده شود.

آرمان درباره همکاری برخی سازمان‌ها در پیشبرد اهداف ازدواج آسان جوانان خاطرنشان کرد: برخی  دستگاه‌ها در این زمینه خوب عمل کردند اما برخی دیگر نه ، مثلاً شهرداری حتی در یک تبلیغ ساده ازدواج هم با ما همکاری نکردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز