خبرگزاری کار ایران

در نشست با شبکه فعالان ازدواج در استان یزد مطرح شد؛

۱۲ میلیون جوان در انتظار ازدواج / نظام تعلیم و تربیت کشور ما مشکلات بسیاری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۰۱

نماینده مردم یزد در مجلس و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با انتقاد از اینکه قوانین ازدواج در کشور اجرایی نمی شوند گفت: ۱۲ میلیون جوان ایرانی به سن ازدواج رسیده و در انتظار ازدواج هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در نشست با شبکه فعالان ازدواج در استان یزد اظهار داشت: 12 میلیون نفر دختر و پسر این کشور در سنین ۲۵ تا ۲۹ ساله در انتظار ازدواج هستند که شرایط آن فراهم نشده و یا مشکلاتی که امروز وجود دارد، سبب وجود این آمار شده است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس ادامه داد: برای رسیدن به وضع مطلوب نیازمند راهکار هستیم و در بحث ازدواج نیز چنین است که باید راهکارهای عملیاتی ارائه شود تا به نتیجه مناسب و مطلوب دست یابیم.

وی افزود: اگرچه  نقش دولت در این زمینه اجرایی  نیست و بیشتر نقش حمایت، نظارت و پشتیبانی دارد.

وی با بیان اینکه قوانین خوبی در بخش جهیزیه و تسهیل ازدواج داریم و نیاز است تا از مجلس و دولت مطالبه شوند زیرا این قوانین اجرایی نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: باید نهضت مطالبه گری از مجلس و دولت باشد که چرا این قوانین اجرا نمی‌شوند زیرا با اجرای قوانین شاهد اتفاقات اثربخشی در سطح کشور خواهیم بود.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندگی صنعتی امروز آسیب جدی به فرهنگ سنتی کشور زده است، بیان کرد: متاسفانه فرهنگ سنتی خود را کنار گذاشته‌ایم و بحث نوگرایی صنعتی را پیش گرفتیم که سبب چالش‌های امروز در سطح جامعه شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام تعلیم و تربیت کشور بسیار مشکل دارد، افزود: متاسفانه جوانان امروز برای زندگی فردا آماده نشده‌اند.    

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز