خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

بحث معتادین متجاهر، تکدی‌گری و سرقت های خرد به یکدیگر پیوند خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۹۵

استاندار مرکزی وضعیت عمومی اراک در خصوص متکدیان را مطلوب دانست و گفت: وضعیت اراک در زمینه متکدیان وضعیت نامطلوبی نیست اما همین تعداد محدود نیز باید ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص الائمه افزود: بحث معتادین متجاهر، تکدی گری و سرقت های خرد به یکدیگر پیوند خورده است و در صورت ایجاد مانع تکدی گری برای متکدیان، ممکن است این افراد به سرقت روی آورند.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری اراک و بهزیستی و همکاری آموزش و پرورش، کمپ ماده 16 برای این افراد آماده شده که در ساماندهی معتادین متجاهر نقش مؤثری دارد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان مرکزی باید در اسرع وقت نسبت به در اختیار قرار دادن پلیس بانوان جهت جمع آوری متکدیان خانم، اقدامات لازم را انجام دهد.

مخلص الائمه تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص تکدی گری از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز یک امر بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه باشد.

وی بیان داشت: صداوسیما باید نسبت به فرهنگ سازی و تهیه فیلم در راستای آگاه سازی مردم جهت اینکه به این افراد کمک نکنند اقدام کند. روحیه کمک به نیازمندان در بین مردم ایران موج می زند اما باید تلاش شود این کمک ها از مسیر صحیح انجام شود و به دست نیازمندان واقعی برسد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: در حوزه سکونتگاه های غیررسمی که تعداد آنها به ویژه در ساوه و اراک زیاد است، اقدام مؤثری را اداره راه و شهرسازی تحت عنوان بازآفرینی در دستور کار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مخلص الائمه ابراز داشت: این اقدام در منطقه باغ خلج (کوی سجادیه) اراک از سالهای گذشته آغاز شده اما سرعت آن اندک است. در چشمه موشک (شهرک ولیعصر) شرایط کمی پیچیده است، اما در منطقه فوتبال (کوی علی ابن ابی طالب) اراک شرایط بهتر است که باید کار در این مناطق دنبال شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز