خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در بدو ورود به اصفهان مطرح کرد:

مشکل اصلی اصفهان آب کشاورزی و آشامیدنی است/ برای رفع مشکل کم ابی اصفهان اعتباراتی پیش بینی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۵۵۸

رئیس جمهور در ابتدای ورود خود در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: مشکل اصلی آب کشاورزی و آشامیدنی است و دولت در این خصوص برنامه دارد و اعتباراتی پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیست وپنجمین سفر استانی خود به مقصد اصفهان اظهار داشت:  اصفهان استان ایثار و شهادت، علم فرهنگ و هنر، دینداری و ولایتمداری است و مهد پرورش فلاسفه، حکما، سرداران رشید و دلاورمردان است.

وی  با بیان اینکه این استان افتخار جهان اسلام و سرزمین استعدادهاست تصریح کرد: نقش این استان در دفاع مقدس مثال زدنی است و ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر گواه این است که اصفهان استان انقلاب و دفاع ارزش هاست و برای ما مسئولان این موضوع مسئولیت آفرین است.

وی با اشاره به مشکلاتی که مردم این استان از آن رنج می‌برند یادآور شد: این مشکلات احصا و در این سفر هم برای آن اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اصفهان ظرفیت‌های بالایی در کشاورزی و گردشگری دارد و قطب صنعت به شمار می‌رود ادامه داد: مشکل اصلی آب کشاورزی و آشامیدنی است و دولت در این خصوص برنامه دارد و ما اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم مشکلات قابل حل است و اعتباراتی پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های نیمه تمام این استان خاطرنشان کرد: طرح‌هایی از دهه ۶۰ تاکنون در این استان ناتمام مانده که باید علت اجرا نشدن آن بررسی شود، چراکه مردم اصفهان از تکمیل نشدن این طرح‌ها رنج می‌برند.

رئیس جمهور تاکید کرد: عمده برنامه ما در این سفر نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه تمام است و ما به دنبال این هستیم که نظرات نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار اصفهان و مدیران استان تجمیع شود و امیدواریم در نشست شورای اداری خبر‌های خوبی در مصوبات داشته باشیم.

رئیسی بیان داشت: باید توجه خاصی نسبت به این استان داشت، مردم رنج نبیند و مشکلات آن‌ها را اذیت نکند؛ در استان اصفهان مشکلاتی وجود دارد اما ظرفیت‌های استان بالا است؛ اصفهان استان کشاورزی و قطب صنعتی است، می‌تواند قطب علم و فناوری شود، استان گردشگری است.

رئیس جمهور ادامه داد: ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده که در اصفهان داریم، مشکلات آب کشاورزی و شرب بیشتر مردم را رنج می‌دهد، دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مردم و مسئولان این مشکل قابل رفع است، به نوعی مدیریت نیاز است که مردم همراه دولت باشند.

رئیسی عنوان داشت: سفر به استان‌ها برای آغاز طرح جدید نیست اما عمده برنامه نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام است.

علی مرادی فرزند شهید مدافع حرم حمید رضا مرادی در این مراسم از طرف مردم ولایتمدار خانواده شهدا و ایثار گران حضور رئیس جمهور و هیات همراه را به اصفهان استانی با ۲۳ هزار شهید خوش آمد گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز