خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

منابع طبیعی گلستان برای مقابله با آتش‌سوزی تجهیزات کافی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۹۱

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان گفت: سال گذشته آتش‌سوزی‌های زیادی در جنگل‌های استان رخ داد و تجهیزات زیادی از بین رفت که برای جبران خسارت آنهاحدود ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

عبدالرحیم لطفی درگفت و گو با ایلنای گلستان اظهارکرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ مورد آتش سوزی در جنگل‌های استان رخ داد که در جریان آن بسیاری از تجهیزات منابع طبیعی از بین رفت وحتی به تعدادی از  خودروها خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم تعدادی از ماشین‌آلاتی که دچار خسارت شده بودند را به مدار باز گردانیم و برای مابقی منتظر اعتبارات هستیم که اعتبارات فعلی ما جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: اعتبارات امسال منابع طبیعی در حال تدوین است و امیدواریم با هماهنگی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اعتبار مناسبی  درنظر گرفته شود.

لطفی بیان کرد: در اسفند سال گذشته اعتباراتی به ما داده شد که توانستیم یک سری تجهیزات مصرفی شامل بیل، ظروف آب، چراغ دستی، لباس و... تهیه کنیم.

وی افزود: هم چنین تاکنون ۱۰۰ گروه مردمی که درحاشیه جنگل ها زندگی می‌کنند را سازماندهی کردیم و آموزش های لازم و بخشی از تجهیزات را به آنان دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز