خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

آماده باش ۵۰۰ نیرو برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۹۷۱

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: دمای هوای گلستان طی روزهای آینده به بیش از ۴۵ درجه خواهد رسید و ۵۰۰ نیرو برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی جنگل ها در گلستان درحالت آماده باش قرار دارند.

عبدالرحیم لطفی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: هواشناسی گلستان طی روزهای گذشته  اطلاعیه  سطح نارنجی اعلام کرد و در زمان فصل برداشت محصولات کشاورزی قرارداریم و باید اقدماتی صورت  بگیرد آتش  سوزی در مزارع گندم  جو رخ ندهد وامنیت غذایی برای مامهم است.

وی ادامه داد: سال گذشته آتش سوزی زیاد جنگلی دراستان داشتیم و تجهیزات انفرادی زیادی از دست دادیم که توانستیم تعدادی را بازسازی کنیم.

لطفی افزود: سازمان یگان حفاظت تعدادی لباس حریق  و موتور سیکلت  به استان گلستان داده است ودرحال حاضر برای آتش سوزی احتمالی روزهای آینده درآمادگی قرار داریم.

وی گفت: عمده نگرانی ما برای آتش سوزی احتمالی در روزهای آینده مناطق کوهپایه ها ودشت ها است چون حالت خشکی دارد وخطرحریق بسیار زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار کیلومتر مرز منابع طبیعی و زمین های کشاورزی درگلستان وجود دارد که ۲هزار کیلومتر خطر آفرین است وکشاورزان حتما آتش بر تا عرض ۸ متر  بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز