خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

تامین نهاده بیشترین دغدغه تولید بخش دام و طیور قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۲۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در تامین گوشت مرغ استان نگرانی نداریم و بیشترین دغدغه ما تامین نهاده و سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان است تا با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در جلسه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان با هماهنگی انجام شده تمام کارخانجات لبنیات استان آماده خرید شیر خام  مازاد بر تولید دامداران استان هستند، همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده خرید جوجه یکروزه است و هرگونه معدوم سازی جوجه یکروزه تخلف بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: مازاد تولید  محصولات دام و طیور استان همچون  گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و شیر  توسط شرکت پشتیبانی خریداری می‌شود و تولیدکنندگان هرگز نگران اضافه تولید نباشند.

وی تاکید کرد: هرگونه معدوم سازی جوجه در استان قزوین ممنوع بوده و اخلال در نظام اقتصادی تلقی می‌شود، البته هیچکدام از مرغداران استان چنین اقدامی انجام نمی‌دهند و در استان با مشکلی در حوزه جوجه ریزی مواجه نیستیم.

افلاطونی گفت: جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته است.

این مسئول به ضرورت  اجرای کشاورزی قراردای اشاره کرد و یاد آور شد : یکی از طرح‌های مهم  این سازمان کشاورزی قراردادی کشت محصول برنج است تا ضمن تامین نهاده، محصول تولیدی کشاورزان با قیمت روز خریداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به روند اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها  اشاره کرد و  گفت: فرآیند هدفمندسازی مراحل مختلف دارد که شامل آزادسازی نهاده‌ها و جلوگیری از کسری محصولات است و باید برنامه ریزی لازم در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز