خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

افزایش قیمت شوینده‌ها در قزوین مصوب نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۵۳

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: باتوجه به درخواست واحدهای شوینده درخاست افزایش 25 درصدی شوینده‌ها به وزارتخانه اعلام شده اما تاکنون هیچ ابللاغ رسمی درباره افزایش قیمت‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی در کارگروه مشترک ستاد تنظیم بازار و امنیت غذایی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در سطح کشور 220 واحد شوینده در حال فعالیت است که از این تعداد 15 واحد بزرگ که 7 مورد آن در استان قزوین مستقر است، حدود 70 درصد تولیدات کشور را به عهده دارند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: در مجموع در سطح کشور در سال 2 میلون تن محصولات شوینده تولید می‌شود که 60 درصد آن توسط واحدهای تولیدی قزوین تولید می‌شوند، علاوه بر این با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد در زمینه پودرهای شوینده در جایگاه اول کشور قرار داریم.

وی عنوان کرد: انجمن شوینده‌ها درخواست افزایش قیمت را به طور رسمی اعلام کرده‌اند، اما عرضه هرگونه مواد شوینده با نرخ جدید و بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار به معنای تخلف در نظر گرفته می‌شود.

افضلی سپس با اشاره به وضعیت آرد و نان در استان گفت: جلسات مختلف با حضور مسئولین درباره نانوایی‌ها و ساعات فعالیت و وزن نان برگزار شده و درصورتی که واحدهای نانوایی تخلف داشته باشند علاوه بر قطع سهمیه آرد در صورت تکرار تخلف مجوزها ابطال خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعطیلی خودسرانه تعدادی از نانوایی‌های شهرستان قزوین در روز جمعه توسط تعزیرات بررسی خواهد شد تا علت آن مشخص شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز