خبرگزاری کار ایران

ثبت نام نوآموزان قزوینی در مدارس با تاخیر آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۷۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی با دو روز تاخیر در خرداد ماه آ؛از می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی گفت: ثبت نام دانش‌آموزان اول ابتدایی در استان قزوین از 10 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل شرایط اضطراری آلودگی هوا و  برگزاری ارزشیابی پایانی و ضرورت برگزاری آزمون‌ها، دلیل تغییر زمان ثبت نام را پیشگیری از تداخل حضور دانش آموزان، اولیا و آمادگی کامل مدارس در این خصوص اعلام کرد.

وی با بیان مصوبات جلسه ستاد ثبت نام استان افزود: ثبت نام پایه هفتم از روز دوشنبه ۳۰ خرداد و پس از اعلام نتایج آزمون‌های خرداد، ثبت نام پایه دهم از روز ۱۰ تیرماه و پس از اعلام نتایج هدایت تحصیلی انجام می‌شود.

این مسئول از والدین خواست در ثبت نام به قوانین پایبند باشند و با سعه صدر مراحل تعیین شده را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  قزوین تصریح کرد: مراجعان می‌توانند، در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام، به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند تا در اسرع وقت در ستادهای نواحی و مناطق به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

سیاهکالی مرادی گفت: اولویت مدیران آموزش و پرورش استان تحقق شعارهای دولت مردمی و وزارت آموزش و پرورش و تکریم ارباب رجوع است و احترام به قوانین ثبت نام یک تکلیف دو سویه بین کارکنان و اولیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز