خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

برای واگذاری مسکن به مردم هیچ تبعیضی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۵۶۰

استاندار قزوین گفت: برای واگذاری مسکن به مردم هیچ تبعیضی وجود ندارد و تمامی واحدهای مسکونی در یک فرآیند مشخص به مردم تحویل داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین اظهار کرد: در طرح جهش مسکن هیچ تفاوتی برای دستگاه‌ها و کارکنان وجود ندارد و اینکه برخی در داخل شهر قزوین زمین داشته باشند یا به صورت ویژه حمایت شوند، امکان ندارد و از نگاه دولت همه افراد یکسان هستند‌.

استاندار قزوین اضافه کرد: با وضعیت موجود و واگذاری این طرح به شکل پراکنده به پیمانکاران، تکمیل نشدن متقاضیان و وجه واریزی محدودی که از سوی متقاضیان صورت گرفته، نباید روند پیگیری امور مختل شود و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سازوکارهای لازم برای آغاز عملیات عمرانی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه نباید فرصت قرار گرفتن در فصل کار را از دست بدهیم، اضافه کرد: باید تمامی امور به گونه‌ای انجام شود که عملیات عمرانی و اقدامات مربوط به حوزه ساخت و ساز در فصل تابستان که فصل کار است آغاز شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بیمه در تمامی پروژه‌ها باید به صورت الزامی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی و پیگیری امور باید براساس یک اصول درست و منطقی در دستور کار متولیان احداث و اجرای طرح جهش مسکن باشد.

وی گفت: پیمانکاران و متولیان احداث مسکن در استان قزوین برای تأمین مصالح خود اولویت را بر خرید از تولیدکنندگان استانی بگذارند تا تولیدکنندگان استان هم مورد حمایت قرار گیرند.

اعلایی اضافه کرد: فرمانداران زمین های مناسب را برای اجرای طرح جهش مسکن که توسط دولت سیزدهم برنامه ریزی شده است شناسایی کنند تا شاهد اجرای این طرح در زمین‌های نا مرغوب و نامناسب نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز