خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود؛

ادارات موظف به پاسخگویی سریع به استعلامات بانک‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۴۹

فرماندار هشترود در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت:ادارات موظف هستند جواب استعلامات بانک‌ها را در سریعترین زمان به بانک های عامل اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علی رضا توری در جلسه کارگزوه اشتغال شهرستان هشترود، افزود: کلیه دستگاه‌های دولتی موظف هستند هرگونه استعلام مربوط به پرداخت تسهیلات را در سریعترین زمان عملی نماید و کسانی که متقاضی تسهیلات هستند بتوانند با دریافت آن به فعالیتی که مد نظرشان است اقدام کنند.

وی ادامه داد: ادارات مرتبط با پرداخت تسهیلات در اسرع وقت بعد از رسیدن نامه از طرف بانک‌ها در کمترین زمان جواب استعلام را در اختیار بانک ها قرار دهد وبرای روزهای بعد نگذارند.

توری تصریح کرد: در جذب اعتبار مقام اول هستیم ولی در اشتغال زایی در رتبه نهم در استان می باشیم این باید علت یابی شود که چرا در مسئله اشتغالزایی در جایگاه نهم هستیم .حتما باید این موضوع  مورد توجه قرار بگیرد که چرا در اشتغال زایی ضعیف عمل کرده‌ایم.

فرماندار هشترود متذکر شد: وقتی تسهیلاتی جهت پرداخت به متقاضیان در منطقه هشترود به بانک‌ها واگذار می‌شود حتما از طرف ادارات ذیربط رصد شود  و حتما بررسی شود که آیا فردی که تسهیلات را دریافت کرده است آیا در این مورد اقداماتی انجام داده است.

فرماندارهشترود اظهار نمود؛ حتما در مراحل پرداخت تسهیلات ادارات ذیربط از جمله صمت لحظه به لحظه افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند محل فعالیت وی را رصد کنند و وقتی که کاملا مشاهده شد که واقعا این فرد نیتش اشتغالزایی است تسهیلات وی پرداخت شود.

علی رضا توری از بانک‌ها خواست حتما در پرداخت تسهیلات سختگیری نکنند وبا متقاضیان مدارا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز