خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر سمنان به ایلنا خبر داد؛

پایان عملیات جست و جوی نافرجام دختر بچه مفقود شده در جنگل های کالپوش / مفقودالاثری «زهرا عرب اسدی» به پلیس آگاهی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان بیان کرد: عملیات جست و جوی دختر بچه مفقود شده در جنگل های کالپوش به پایان رسید و از عصر پنج شنبه 5 خرداد به طور رسمی پایان عملیات و مفقودالاثری «زهرا عرب اسدی» را اعلام کردیم.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: عملیات جستجوی دختر بچه مفقود شده در جنگل های کالپوش به پایان رسید.

وی با تاکید بر اینکه یک هفته به طور مداوم و با استفاده از تمام ظرفیت ها عملیات جستجو را ادامه دادیم، یادآور شد: از عصر پنج شنبه 5 خرداد به طور رسمی پایان عملیات و مفقودالاثری این دختر بچه را به پلیس آگاهی اعلام کردیم.

مدیرعامل هلال احمر سمنان اضافه کرد: از تاریخ پایان عملیات جستجو مسئولیت با پلیس آگاهی است و مجددا عملیات جستجو را نخواهیم داشت مگر اینکه دادستانی یا نیروی انتظامی نقطه ای را معرفی کنند که دسترسی به دختر بچه به تیم تخصصی نیاز داشته باشد و هلال احمر مجددا وارد عمل شود.

محمدخانی ادامه داد: برای عملیات جست , جو از عملیات پیمایشی، پیاده، گروهی و پهبادی درون و برون استانی نیز استفاده کردیم اما آثاری از دختر بچه 7 ساله نیافتیم.

به گزارش ایلنا، در ساعت 17 و 30 دقیقه _ 30 اردیبهشت_ خبر مفقودی دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های منطقه دشت‌شاد حسین‌آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد که بلافاصله تیم‌های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شدند و کار جست‌وجو را آغاز کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز