خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد :

اتفاق بزرگی درحال شکل گیری است، نیازمند همراهی مردم هستیم/ مدیریت شهری مشهد آماده تعمیق تعاملات با اصناف

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۹۷

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر پیوسته در تعامل با اصناف خواهد بود و آمادگی داریم ایده‌ها و طرح‌های آنها که موجب تسهیل شرایط برای شهر و به نفع شهروندان باشد را تصویب و اجرایی کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در جلسه با جمعی از بسیجیان اصناف مشهد، با اشاره به جراحی اقتصادی که در کشور اجرایی شده، گفت: اتفاق بزرگی درحال شکل گیری است و برای اینکه شیرینی این روزها به کام مردم بنشیند، نیازمند همراهی اصناف هستیم؛ اصنافی که طی ماه‌های اخیر با نقش‌آفرینی خود به خوبی توطئه‌ها دشمن را نقش بر آب کردند.

حاجی‌بگلو افزود: افرادی که خود را پایبند به انقلاب می‌دانند، باید انقلابی گام بردارند، بسیجی عمل کنند و جهادی وارد عرصه‌ها شوند و پیوسته این نگاه و رویکرد را استمرار بخشند؛ نمی‌توان مدعی «انقلابی بودن» شد ولی انقلابی عمل نکرد.

حاجی‌بگلو با اشاره به نقش و اهمیت اصناف و بسیج، گفت: در هر عرصه‌ای که کشور با مانعی روبرو شده، اصناف، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ورود به هنگام خود، به بهترین شکل نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ در ماه‌های اخیر که کشور با شرایط خاص اقتصادی روبرو شد نیز مدیریت بحران به بهترین شکل صورت گرفت و شرایط به نحو مطلوبی ساماندهی شد.

سخنگوی شورای شهر مشهد با بیان اینکه بسیج اصناف 500 شهید ترور را تقدیم نظام و انقلاب کرده که نشان از اثربخشی و تاثیرگذاری بالای این نهاد مردمی و هراس دشمن از آن است، افزود: این کشور مادامی که بسیجیان و پاسداران در عرصه‌های مختلف به یاری مردم می‌شتابند، از هر گزندی مصون خواهد بود.

حاجی‌بگلو از آمادگی شورای ششم برای تعمیق تعاملات بین مدیریت شهری و اصناف مشهد خبرداد و اظهارکرد: شورای شهر پیوسته در تعامل با اصناف خواهد بود و آمادگی داریم ایده‌ها و طرح‌های شما که موجب تسهیل شرایط برای شهر و به نفع شهروندان باشد را تصویب و اجرایی کرد.

وی همچنین گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد هم فرصت بسیار ارزشمندی است که آمادگی داریم به نحو مطلوب در اختیار اصناف قرار گیرد و از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز