خبرگزاری کار ایران

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن کشور مطرح کرد؛

خانه دار شدن اقشار کم درآمد با طرح ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۳۲

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دارشدن اقشارکم درآمد است.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدی در بازدید از روند اجرای طرح ساخت مسکن در شهرستان های ازنا، دلفان و اراضی پیشنهادی طرح نهضت ملی ازنا و الیگودرز با بیان اینکه بنیاد مسکن رسالت مهمی در اجرای این طرح دارد، اظهار داشت: با تامین مالی متقاضیان و همچنین پرداخت تسهیلات، عملیات ساخت این واحدها با سرعت بیشتری آغاز می‌شود.

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با ابراز رضایتمندی از عملکرد مجموعه بنیاد مسکن لرستان در ساخت مسکن ملی افزود: امیدواریم با تسریع در اتمام پروژه در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح، گام موثری برداریم.

مدیرکل مسکن شهری و حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این بازدید بر لزوم بهره مندی حداکثری از ظرفیت های استان در راستای  اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان تاکیدکرد.

ظفری با بیان اینکه تعریف پروژه های طرح نهضت ملی مسکن  براساس اصول و قواعدمعماری و شهرسازی و مقررات ملی ساختمان ضروری است، افزود: موقعیت توپوگرافی اراضی اختصاص یافته در اجرای این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخورداربوده و اراضی باشیب بیش از ۳۰ تا۳۵ درصد جهت اجرای این طرح مناسب نیست.

مدیرکل مسکن شهری وحساب ۱۰۰ بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در کشور نیازمند همکاری و مشارکت جدی  مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز