خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان:

کیفرخواست تبر به دستان ِ قرن آباد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۷۳

دادستان مرکز استان گلستان گفت: پس از طی طولِ درمان یکساله ی مصدوم ِ درگیری حمله با تبر اراذل و اوباش در یکی از روستاهای گرگان، امروز کیفرخواست صادر شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمود اسپانلو اظهارکرد: متهمان این پرونده 4 نفرند که برای متهم ردیف اول به اتهام شروع به قتل عمدی از طریق جرح عمدی با ضربه تبر به سر، اخلال در نظم ، قدرنمایی با تبر و مزاحمت برای بانوان تقاضای اشد مجازات قانونی شده است.

دادستان اسپانلو افزود: برای سه متهم دیگر این پرونده هم به اتهام اخلال  در نظم و امنیت عمومی ، مزاحمت برای بانوان و مشارکت در ضرب و جرح عمدی کیفرخواست صادر شده است.

دادستان مرکز استان درباره علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست متهمان این پرونده هم گفت: یکی از مصدومان این حادثه دلخراش به علت شدت جراحات وارده با نظر پزشکی قانونی یکسال طول درمان داشت و تا زمانی که این دوره درمان طی نمی شد، امکان صدور کیفرخواست نبود.

اسپانلو ادامه داد: با پایان طول درمان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره میزان جراحت، بلافاصله کیفرخواست در دادسرای گرگان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری 2 ارسال شد .

اواخر اردیبهشت پارسال انتشار فراگیر ویدیو دلخراشی از حمله تعدادی اراذل و اوباش به اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان، احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

متهمان این حادثه همان زمان بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز