خبرگزاری کار ایران

از سه شنبه هفته آینده؛

خط پروازی بندرعباس - عمان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۳۵

دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به سطح روابط کشورمان با عمان و سفر اخیر رئیس جمهور به این کشور، از راه اندازی خط پروازی بندرعباس به پایتخت عمان مسقط از سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده هر هفته در این مسیر پرواز خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالله سهرابی در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است.

وی افزود: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر رئیس  جمهور به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بالعکس از سه شنبه هفته آینده راه اندازی می شود.

دستیار وزیر امور خارجه گفت: از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط با کشورهای همسایه و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود.

 در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز