خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۱۵۰ انجمن صنفی کارگری وکارفرمایی درگرگان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۸۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 150 انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در گرگان وجود داردو این نشان دهنده این موضوع است که مردم و مخصوصا اصناف کارگری و کارفرمایی در تصمیم گیری ها و پیگیری های خواسته های قانونی خود سهیم هستند.

به گزارش ایلنای گلستان، حسینعلی خواجه مظفری در مراسم افتتاحیه ایستگاه کارگر شهر گرگان اظهارکرد: یکی از آسیب پذیر ترین اقشار جامعه کارگران ساختمانی هستند وباید توجه ویژه ای به آنها شود وما تلاش خود را برای رفع مشکلات کارگران می کنیم.

وی با بیان اینکه که نظر اقتصاد دانان و مدیران و شخص رییس جمهور به این است که یارانه باید از دست دلالان و سودجویان خارج گردد و به افراد تعلق گیرد و از این رو دولت با نظر هدف مند سازی یارانه ها و اختصاص یارانه به قشر ضعیف تر و آسیب پذیر تر جامعه این اقدام را صورت داده است.

هادی نودهی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار بر روند افزایشی بازرسی ها بابت عدم اشتغال کارگران ساختمانی در این حرفه اشاره کرد و افزود: طی ابلاغ سازمان تامین اجتماعی کشور بنا گردیده به ازای قطع بیمه کارگران ساختمانی شاغل در حرف دیگر سهمیه ای برای متقاضیان بیمه کارگران ساختمانی لحاظ گردد.

در این دیدار هیات مدیره انجمن کارگران ساختمانی استان خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران ساختمانی در خصوص بیمه تامین اجتماعی و عدم اختصاص سهمیه بیمه آنها و همچنین رسیدگی به قطع بیمه کارگران ساختمانی بر حسب گزارش بازرسان انجمن صنفی و سازمان تامین اجتماعی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز