خبرگزاری کار ایران

برای دومین روز متوالی؛

آلودگی‌هوا ادارات و مدارس استان‌مرکزی را به تعطیلی کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۳۷

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های هوا، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهر و روستا، دانشگاه‌ها و ادارات استان مرکزی را برای دومین روز متوالی امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه سال 1401 به تعطیل کشانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محرابیان افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اخذ شده است. در راستای این تصمیم، تمام مدارس در همه مقاطع به جز امتحانات‌ پایه دوازدهم، دانشگاه‌ها و ادارات به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه تعطیل بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی فعالیت‌های ورزشی و ‌بدنی در فضای باز ممنوع است و سایر اصناف و مشاغل نیز تا حد ممکن از حضور در فضای باز بپرهیزند. البته بانک‌ها به جهت انجام امور ضروری مردم و هماهنگی با سیستم بانکی کشور، مطابق دستورالعمل کشوری فعالیت داشته اند.

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اظهار داشت: دیروز سه‌شنبه 3 خرداد ماه نیز مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات استان مرکزی به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود.

محرابیان تصریح کرد: اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون 37 روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز