خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری؛

مشکلات منطقه ۳ شهرداری شیراز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۸۱

قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی فرمانداری و ‌شورای اسلامی شهر در منطقه ۳ شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ناظر شورا در منطقه ۳ در این میز خدمت گفت: این قرارگاه بنا دارد تا پیگیری موارد و مشکلات مطرح شده توسط مردم را در دستور کار قرار دهد تا براساس یک بازه زمانی معین نتیجه موارد در جلسات بعدی اعلام شود.

مسعود زارعی به مشکلات مطرح شده در این منطقه اشاره کرد و گفت: این منطقه از حیث مسائل اجتماعی و فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است. 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  عنوان کرد: یکی از مشکلات مربوط به محله سعدی احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت است که چندین سال است عملیات اجرایی به دلیل مشکلاتی همچون عدم تعویض و جا به جایی شبکه لوله گاز عملیات پروژه کند پیش می رود. 

همچنین شبکه مخابرات آن که نیازمند جابه جایی کابل فیبر نوری است و این قول را از نماینده مخابرات خواهیم گرفت تا قبل از شهریور ماه عملیات جابه جایی کابل فیبر نوری را انجام تا شهرداری آسفالت این معبر را انجام دهد و پروژه را کامل شده تحویل دهد. 

خداپرست معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیرا. نیز در این جلسه گفت: براساس تعامل سازنده میان فرمانداری و شورای شهر  مقرر گردید تا این میز خدمت برپا شود تا مسائل و مشکلات مردم در این میز خدمت مطرح و پیگیری لازم جهت رفع آنها صورت گیرد.

وی افزود: مشکلات مربوط به کارخانه روغن نباتی، وجود دست فروشان در محور حافظیه و سعدی ، جانمایی نامناسب و ترافیک مربوط به ترمینال کاراندیش و وجود اتوبوس هایی که اقدام به تخلیه بار می کنند از جمله مشکلات این منطقه است.

به گزارش ایلنا، مشکلات مربوط به فاضلاب در این منطقه، عدم مناسب سازی کوچه ها، معابر و تردد بسیار سخت بویژه برای افراد معلول ، حضور اتباع بیگانه بویژه افاغنه و عدم فرهنگ سازی، برخورد و معاشرت این افراد در محله سعدی با مردم محله ، مشکلات مربوط به حضور کمرنگ نیروی انتظامی، عدم ورودی مناسب در سه شهرک  گلشن، زیباشهر و رکن آباد، عدم وجود پل هوایی ایمن جهت تردد مردم، عدم وجود یک درمانگاه شبانه روزی در شهرک رکن آباد تنها بخشی از مشکلات مطرح شده توسط یاوران شورا در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز