خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۳۱

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: حفظ انفال و منابع طبیعی خط قرمز دستگاه قضایی است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد آقایی در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضائی رحیم آباد با اشاره به بازدید از محل دفن زباله و تصفیه خانه طولات، تأکید کرد: تفکیک زباله از مبدا باید آموزش مورد توجه قرار گرفته و فرهنگ سازی شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اضافه کرد: سفید آب منشأ آبگیری تصفیه خانه طولات است و برای جلوگیری از ایجاد بحران و تنش آبی اجرا می‌شود.

آقایی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه، تصریح کرد: با بهره برداری از این تصفیه خانه مشکل آب آشامیدنی بیش از ۶۰ هزار خانوار حل می‌شود.

وی پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه را ۷۵ درصد عنوان کرد و افزود: مدیریت اجرایی این طرح مکلف شد تا پایان امسال پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری کرده و دستگاه قضا نیز برای پیشبرد هرچه سریع‌تر این طرح و رفع مشکلات حقوقی تلاش می‌کند.

آقایی با تاکید بر تلاش دستگاه قضا با همکاری قوه مجریه برای حفظ انفال، گفت: در حوزه انفال از قبل ورود کرده و خط قرمز حاکمیت نظام و دستگاه قضائی صیانت از جنگل است.

وی اضافه کرد: مدیرانی که این انفال را معامله برای صیانت از مدیریت و پست خود کنند قطعاً از عدالت نمی‌توانند فرار کرده و در چنگال عدالت گیر می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز