خبرگزاری کار ایران

یزد میزبان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی/ حضور 4 کشور در این نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۰۴

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم، پوشاک و فرش استان یزد به مدت چهار روز در یزد به عنوان قطب صنعت نساجی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، احمد قافی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد اظهار داشت: یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم، پوشاک و فرش استان از امروز سه شنبه سوم خرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد آغاز و تا ششم خرداد ماه دایر است.

وی با بیان اینکه فعالان صنعت نساجی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اصفهان، مشهد، تبریز، زاهدان، ارومیه و یزد در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: نمایندگان صنعت نساجی از کشور های اسپانیا، اندونزی، ترکیه و سنگاپور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه در زمینه های مختلف صنعت نساجی از ریسندگی و بافندگی، رنگرزی، چاپ، تولید مواد صنعت نساجی، تولید الیاف و نخ برگزار می‌شود ادامه داد: همچنین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی، انجمن های صنعت نساجی کشور و تولید کنندگان ماشین آلات نساجی و قطعات آن نیز در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نساجی حضور دارند.

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی منطقه یزد، نمایشگاه های تخصصی محل خوبی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و آشنایی با آخرین تکنولوزی های آن صنعت است و سه دوره آموزشی نیز در روز های مختلف این نمایشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز