خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد خبر داد؛

واگذاری ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کوه کاسه به شهرداری یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۷۹۶

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از واگذاری هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های کوه کاسه واقع در حوالی منطقه کاریزبوم کوثر به شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیز الله سیفی با بیان اینکه واگذاری زمین‌های کوه کاسه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و با حمایت استاندار مصوب شده اظهار داشت: شهرداری هر چه سریعتر مراحل قانونی این واگذاری را با جدیت دنبال کند.

وی با اشاره به موضوع اختصاص زمین به صنایع چوب و مبل یزد نیز افزود: این زمین قبلاً از سوی شهرداری برای تاسیسات شهری واگذار شده بود و سال‌ها در تصرف شهرداری بوده و از آن بهره برداری می‌شد.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه در شورای پنجم رای به واگذاری زمین مذبور به صنایع چوب می دهند ادامه داد: با بررسی ها مشخص شد که قرارداد زمین نیاز به تمدید دارد و شهرداری باید اقدام می‌کرده است.

سیفی ادامه داد: در همین راستا نیز مزایده انجام شده از سوی دستگاه‌های نظارتی باطل گشته و چند ماهی است که مراحل واگذاری مجدد به شهرداری انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم زمین به صنایع چوب و مبل واگذار شود تصریح کرد: نظر به این که در مصوبات استانداری و سایر بخش‌های مربوطه زمین مذکور برای واگذاری به صنایع چوب و مبل در نظر گرفته شده است، استدعا داریم موضوع از سوی شهرداری دنبال و ضمن دریافت هزینه‌های آماده‌سازی و حقوق شهرداری به متقاضیان این بخش واگذار شود.

رئیس شورای شهر این اقدام را در جمع آوری واحد‌های زیادی از سطح شهر و شکل گیری مجموعه‌ای منسجم از صنایع چوب و مبل موثر دانست و گفت: امیدواریم با توجه به مصوبه‌ای که در این خصوص در استانداری به آن اشاره شده و با اقدام سریع شهرداری در این رابطه، تا خردادماه تحقق این مهم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز